Termeni și Condiții

TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE PENTRU ACHIZIȚIONAREA PRODUSELOR OFERITE PRIN MAGAZINUL ONLINE www.martinez-perfume.comAceste termeni și condiții generale definesc regulile de utilizare a site-ului și procedurile pentru achiziționarea produselor oferite prin intermediul acestuia, constituind un magazin online https://martinez-perfume.com/.La utilizarea acestui site, termenii și condițiile generale sunt aplicabile și guvernează relația dintre proprietarul site-ului, MARTINEZ BOUTIK LTD, și utilizatorii și cumpărătorii bunurilor oferite.Termenii generali sunt obligatorii pentru ambele părți în relațiile care apar între părți cu ocazia utilizării paginii electronice, începând din momentul utilizării acesteia, care are loc odată cu deschiderea portalului electronic https://martinez-perfume.com/ de către utilizator.Magazinul virtual https://martinez-perfume.com/ este un site / pagină electronică / pentru comerț electronic pentru vânzarea și livrarea produselor cosmetice oferite pe acesta.Având în vedere că contractul de vânzare încheiat cu utilizatorii site-ului este realizat pe baza unei oferte a furnizorului către consumator ca parte a unui sistem de vânzare a bunurilor, în care de la data realizării ofertei până la încheierea contractului, inclusiv timpul încheierii contractului, părțile nu sunt în contact fizic una cu cealaltă, contractul este un contract de vânzare la distanță, fiind supus regulilor reglementate de Legea privind Protecția Consumatorilor.Având în vedere încheierea contractului de vânzare realizat cu utilizatorii site-ului, faptul că utilizatorul se înregistrează pe site și își indică adresa de email, confirmă acceptarea acestor termeni și condiții generale, și este un consimțământ preliminar al utilizatorului pentru utilizarea emailului ca mijloc tehnic, utilizat și de furnizor, pentru nevoile contractării și executării contractelor, având ca obiect bunurile vândute prin site.Mijloacele de comunicare la distanță, altele decât sistemul automatizat de apel fără intervenție umană; faxul; și emailul, care permit comunicarea individuală, sunt utilizate de furnizor atunci când utilizatorul nu și-a exprimat în mod expres dezacordul de a le utiliza.Acest site nu oferă și nu vinde medicamente pe bază de rețetă.Pentru nevoile încheierii contractului de vânzare pentru bunurile indicate pe acest site, și înainte de încheierea contractului, utilizatorul are posibilitatea și este obligat să se familiarizeze cu informațiile furnizate pe acest site de către Furnizor, referitoare la următoarele:
  1. numele și adresa furnizorului
  2. caracteristicile principale ale bunurilor sau serviciilor – specificate în articolele individuale /ferestre/, oferind o descriere a caracteristicilor principale ale bunurilor sau serviciilor, informație vizibilă înainte de a începe procedura de comandare a bunurilor, care are loc prin activarea butonului „cumpără”, prin clic pe acesta;
  3. prețul bunurilor sau serviciilor inclusiv toate taxele și comisioanele sunt specificate în articolele individuale /ferestre/, menționate la punctul 2 de mai sus, oferind o descriere a caracteristicilor principale ale bunurilor sau serviciilor, informație vizibilă înainte de a începe procedura de comandare a bunurilor, care are loc prin activarea butonului „cumpără”, prin clic pe acesta;
  4. valoarea costurilor poștale sau de transport, neincluse în prețul bunurilor sau serviciilor legate de livrarea lor – specificată mai jos în aceste Termeni și Condiții Generale;
  5. valoarea utilizării mijloacelor de comunicare la distanță atunci când este calculată într-un mod diferit de tariful de bază – nu există astfel de costuri în tranzacțiile realizate prin acest site;
  6. metoda de plată, livrare și executare a contractului – specificată mai jos în aceste Termeni și Condiții Generale;
  7. dreptul consumatorului de a se retrage din contract și condițiile în care bunurile pot fi returnate sau serviciul poate fi anulat – specificate mai jos în aceste Termeni și Condiții Generale;
  8. perioada în care oferta făcută sau prețul rămâne valabil – specificată mai jos în aceste Termeni și Condiții Generale;
  9. durata minimă a contractului – în contractele pentru livrarea constantă sau periodică de bunuri sau servicii – contractele încheiate prin acest site nu implică livrarea constantă sau periodică de bunuri sau servicii.
1. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE PĂRȚILOR1.1. MARTINEZ BOUTIK LTD se obligă:
  • Să transfere proprietatea bunurilor comandate de client pentru achiziție și să le livreze, după plata prețului datorat pentru respectivele bunuri.
  • Să livreze bunuri de calitate corespunzătoare, făcându-le adecvate pentru utilizarea lor obișnuită.
  • Să utilizeze datele personale furnizate de client – nume, adresă, telefon, e-mail și alte date pentru pregătirea unei facturi (când utilizatorul dorește să primească una), exclusiv pentru nevoile relațiilor contractuale ale părților care apar din utilizarea site-ului, în condițiile Legii privind Protecția Datelor cu Caracter Personal.
  • Să depună grija necesară pentru a menține informațiile corecte și actuale privind bunurile și serviciile oferite.
1.2. Clientul se obligă:
  • Să furnizeze date personale corecte, telefon, adresă de livrare și adresă de email.
  • Să plătească prețul bunurilor comandate.
  • Să plătească costurile de livrare ale bunurilor comandate.
  • Să coopereze și să asigure primirea bunurilor comandate;
  • Să nu desfășoare acțiuni care încalcă legislația din Republica Bulgaria.
  • Să nu facă comenzi fictive sau alte acțiuni care ar împiedica funcționarea site-ului sau ar cauza daune companiei vânzătoare.
  • Să nu încalce drepturile de proprietate intelectuală și industrială, fie ale proprietarului site-ului, fie ale terților.
1.3. REFERITOR LA DREPTUL CONSUMATORULUI DE A SE RETRAGE DIN CONTRACT ȘI CONDIȚIILE ÎN CARE BUNURILE POT FI RETURNATE sau serviciul poate fi anulat:CONSUMATORUL ARE DREPTUL, fără a datora compensație sau penalități și fără a oferi un motiv, SĂ SE RETRAGĂ DIN CONTRACTUL ÎNCHEIAT LA DISTANȚĂ ÎN TERMEN DE ȘAPTE ZILE LUCRĂTOARE, NUMĂRATE DE LA DATA PRIMIRII BUNURILOR.Dreptul de retragere poate fi exercitat în cazul în care bunurile nu au fost utilizate și sunt în starea în care au fost livrate, inclusiv integritatea ambalajului acestora nefiind compromisă.O condiție obligatorie este ca produsele achiziționate să fie în stare comercială corespunzătoare, fără ambalaje deteriorate și fără a fi utilizate sau testate.Returnarea se face la sediul, la adresa conducerii furnizorului, după notificarea furnizorului, la adresa de email indicată, iar costurile returnării bunurilor sunt suportate de consumator.Această perioadă este prelungită, în condițiile CPA, în cazul în care furnizorul nu și-a îndeplinit obligațiile conform Art. 54 din CPA;Acest drept nu se aplică în cazul livrării de bunuri care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau sunt susceptibile de a se deteriora rapid, sau există riscul de deteriorare a caracteristicilor lor de calitate; pentru livrarea de înregistrări audio și video sau produse software imprimate de consumator; pentru livrarea de ziare, reviste și alte publicații periodice;Când furnizorul nu și-a îndeplinit obligațiile conform Art. 54, consumatorul are dreptul să se retragă din contractul încheiat în termen de trei luni, numărate de la data primirii bunurilor sau de la încheierea contractului de prestare a serviciilor.În cazul în care consumatorul SE RETRAGE DIN CONTRACTUL ÎNCHEIAT LA DISTANȚĂ, Furnizorul este obligat să ramburseze consumatorului suma integrală plătită de acesta (dacă există o plată anticipată) în termen de cel mult 30 de zile de la data la care consumatorul și-a exercitat dreptul de a se retrage din contractul încheiat.Consumatorul este obligat să păstreze bunurile primite de la furnizor, calitatea și siguranța acestora pe parcursul perioadei de șapte zile în care poate exercita dreptul de retragere.Furnizorul este obligat să îndeplinească contractul încheiat la distanță, nu mai târziu de 30 de zile de la data următoare trimiterii comenzii de către consumator către furnizor prin utilizarea unui mijloc de comunicare la distanță, cu excepția cazului în care părțile au convenit asupra unui termen de livrare diferit.Prin acceptarea acestor termeni și condiții generale, utilizatorul acceptă ca livrarea să fie efectuată în termenele specificate în acestea.Când furnizorul nu poate îndeplini obligațiile sale conform contractului deoarece nu deține bunurile și serviciile comandate, este obligat să notifice consumatorul și să ramburseze sumele plătite de acesta (dacă există o plată anticipată) în termen de 30 de zile de la data la care furnizorul ar fi trebuit să își îndeplinească obligația conform contractului. 1.4. Referitor la perioada în care oferta făcută sau prețul rămâne valabil – oferta făcută și prețul rămân valabile până la expirarea perioadei de retragere;2. PERIOADE DE GARANȚIE.Reclamația este analizată în termen de 3 (trei) zile de la data depunerii acesteia.Reclamațiile nu sunt acceptate în lipsa documentelor originale, completate și ștampilate care atestă livrarea și plata prețului; precum și în cazul în care numerele de serie ștampilate ale bunurilor nu pot fi citite, și de asemenea în caz de utilizare necorespunzătoare și dacă bunurile au fost utilizate într-un mod inadecvat scopului lor, inclusiv reparații neautorizate, operare incorectă, expunere la solvenți organici (benzină, kerosen, ulei etc.).Vă informăm, de asemenea, că utilizarea bunurilor într-un mod inadecvat scopului lor crește riscul pentru siguranța și securitatea persoanelor și a proprietăților din apropiere. Indiferent de garanția comercială asumată, conform CPA, suntem responsabili pentru lipsa de conformitate a bunurilor achiziționate cu contractul de vânzare.3. METODA DE LIVRARE ȘI PLATĂ.Bunurile comandate vor fi livrate prin servicii locale de curierat, selectate pe baza adresei destinatarului. Orele de livrare sunt de la 9:00 AM la 5:30 PM în zilele lucrătoare și până la 1:30 PM sâmbăta. Livrările nu se fac duminica și în zilele declarate ca sărbători oficiale. Livrările se fac numai pe teritoriul Republicii Bulgaria.Costurile de asigurare a articolelor comandate sunt suportate de vânzător.Timpul de livrare și prețul livrării:
  • Pentru o comandă, timpul de livrare este de la 2 la 3 zile lucrătoare, costurile de livrare fiind suportate de cumpărător. Taxele specifice de livrare vor fi calculate pe baza tarifelor serviciului local de curierat și a adresei de livrare.
Vânzătorul nu este responsabil pentru întârzieri în livrare din cauza datelor incorecte furnizate de client în timpul înregistrării pe site.Clienții magazinului online https://martinez-perfume.com/ pot efectua plăți utilizând următoarea metodă:
  • Plata prin card numai; plata la livrare nu este disponibilă.

Citind acești termeni și utilizând ulterior magazinul online pentru achiziții, dumneavoastră, în calitate de Client, sunteți de acord necondiționat cu aceștia. Dacă nu sunteți de acord cu cele de mai sus, vă rugăm să nu utilizați magazinul!

4. GESTIONAREA DATELOR PERSONALEPuteți citi mai multe despre ce date personale stocăm pentru dumneavoastră, pentru ce le folosim și cum puteți solicita ștergerea acestora pe pagina CONFIDENȚIALITATEA DATELOR PERSONALE, care face parte integrantă din TERMENII ȘI CONDIȚIILE de utilizare a acestui site.Pentru mai multe informații, nu ezitați să ne contactați!TELEFON NAȚIONAL 0700 35 990MARTINEZ BOUTIK LTD